Kas Nasıl Yapılır? Kas Yapma Teknikleri (Göğüs Kası Yapımı)


kol kasKas Nasıl Yapılır? Kas Yapma Teknikleri (Göğüs Kası Yapımı)
Bu aralar kendimi kas yapmaya ve atletik bir vucud sahibi olmaya adadım :) Bunun için çok yiyor ve yediğimi kasa dönüştürüyorum nasıl mı? Yazımın devamına bakarsanız :)
kas,kas nasıl yapılır,kas yapmak,atletik vucud,kaslı vucud,kaslı,kas yapma teknikleri,bacak kası nasıl yapılır, bacak kası yapımı ,bacak kası yapabilmek, bacak kası yapmak,dumbell çalışması evde dambıl çalışmak evde kas yapmak,kol kası yapma,gögüs kası yapma,dumbell,dumbella, kas yapma,dumbell ile kas yap

Bu teknikler sayesinde evde tek spor salonuna gitmeden dumbell ile çalışarak kas yapabilirsiniz.

Göğüs Çalışması
1. Dumbbell Bench Press
kas yap
Hareketin Etkilediği Bölgeler:

2. Dumbbell Flyes

Hareketin Etkilediği Bölgeler:

3. Dumbbell Bench Press (Close)
kas
Hareketin Etkilediği Bölgeler:

kas

4.Dumbbell Pullover

Hareketin Etkilediği Bölgeler:

“Kas Nasıl Yapılır? Kas Yapma Teknikleri (Göğüs Kası Yapımı)” üzerine 37 düşünce

  1. arkadaşlar kas yapmak için kiloluysanız en başta belirli saatlerde koşun kendinizi enfazla günde ikikere çok terleyin 2 haftaya kalmaz çiviye dönersiniz sonra bu hareketleri yaparak 1 yada 2 . hafta sonunda kaslı hemde çok kaslı olursunuz ben kiloluydum çok terledim zayıfladım sonra kas yapmaya başladım çok kaslı oldum tavsiye ederim

  2. —-inanki o kadar kasım varki bir sineği bile ezemiyom o kadar kasım var yani—-

    boşuna kas geliştirmek için kullanılan aletlere para vermeyin=========benim tavsiyem:onlara para vereceğinize bana verin bana kum torbası gibi bi sağ kroşe bi sol kroşe çakın kaslarınız gelişir))))))) tabi bu şakaydı xD en gerçeği ringe çıkın adam pataklayın kasınızı milim milim ölçün————– vücüdünüzu sıkarak yumruğunuz ile duvara 50,60 kere vurun durmadan elleriniz acıyacak sonra kasınızı 5dk durmadan en son gücünüz ile sıkın sonra kum torbanız varsa durmadan 10dk kum torbanıza yumruk ile vurun ve çekebiliyosanız 30 şınav çekin ve bol bol enerji içeceği için demirleri yamultmayı çalışın güçlü görünmeye çalışın bu kadar

  3. ben 27 yasında 72 kiloyum 175 boyum var biraz zayıfım ama kas yapmak istiyorum kollarım zayıf nasıl kalınlastırabilirim yardımcı olurmusunuz.

  4. arkadaslar ben 4 yıldır body ile ugrasıyorum basladıgımda 136 kiloydum ve simdi 95 kiloyum 1.88 boyum var.inanın süper bi vucuda sahibm.

  5. arkadaşlar eyer gerçekten kas yapmak istiyorsanız hiç sıkılmadan belirli günlerde hocalarımızın gösterdiği ve yazdığı teknikleri uygulayın mutlaka işe yarıycaktır

  6. ya bn 15 yasndaym 5 gundur calısıyorum kas yapmak için özellikle göğüs ve kol kaslarm gelişsin istiyorum ne yapmalıyım yardımcı oln

  7. sağolun süper kaslarım oldu herşey için teşekkürler okulda herkezi erle bir ediyorum herşey için teşşekürler

  8. şuan yaptığım 17.yorum kontöre gir gide yaklaşıyoruz benimde boyum kısa sizce ne yapmalıyım

  9. ben 12 yaşındayım boyum 1.68 ama çok kasım hiç çalışma falan yapmadımacaba niye var acaba doğuştan falanmı

  10. ben uzun süredir kasyapmaya calışıyom mesela ( günde iki yumurta içiyom çiğ , hergün yirmi şınaw,kum torbasına wuyom falan ama şimdi sizin taktiklere başlıcam inş en kısa sürede kas yaparım ) TEŞEKKÜRLER :ç))

  11. çok sağol yararlı olcağa benziyor. ben günde 250 şınav 250 mekik 250 çömelme 100 er tane dumbell kaldırıyorum. ayrıca 5kg lik su bidonlarının saplarından sopa geçirerek kaldırıyorum süpper kaslarım oldu
    çok teşekkür ederim

  12. Yapmaya Başladım. İş Göreceğe Benziyor. Teşekkürler :]

Bir Cevap Yazın